Mocht u onverhoopt een Simco-Ion product hebben dat niet goed functioneert, dan zullen wij ons best doen om u zo goed mogelijk te helpen.
Als u onze RMA-procedure volgt, ziet u of uw product gerepareerd kan worden en wat de kosten zullen zijn.
Wanneer Simco het product heeft ontvangen, zijn de geïndiceerde kosten zijn zowel voor u als voor Simco bindend.
Retourzending aan u is gratis.
Kosten voor verzending en transport van items naar Simco zijn altijd voor uw rekening.
Simco werkt transparant en snel. Er zijn geen verborgen kosten.
Bij meetinstrumenten zijn de reparatiekosten altijd inclusief kalibratie.
Om de procedure compleet te maken, heeft u het originele itemnummer en het serienummer of de productiedatum nodig.
Indien u hulp nodig heeft om deze informatie te vinden, gaat u dan naar onze FAQ-sectie.
Hulp nodig om de juiste informatie te vinden?
Lees alstublieft eerst onze FAQ.
In het geval uw item geen item nummer heeft;
Kijkt u a.u.b. op uw originele aankooporder of bel de Simco-service op 0031 573 288378
Voor ES-2J ionisatiepistolen:
Met 3 meter kabel: 0505001003
Met 6 meter kabel: 0505001006
Met 9 meter kabel: 0505001009
Indien u geen productiedatum op uw product kunt vinden, neemt u dan contact op met de Simco-service op 0031 573 288378
Op 24V en 110/230V producten kunt u de productiedatum terugvinden in het serienummer (Unit nr), bijvoorbeeld: 152309876 betekent jaar 2015 en week 23.
Op de meeste AC ionisatie producten is de datum gegraveerd in het product als MMJJ. Bijvoorbeeld: 0615 betekent juni 2015.
Sommige producten hebben geen productiedatum. In dat geval vindt u de productiedatum terug op uw originele orderbevestiging.



De meeste producten hebben een naam sticker. Het item nummer kan daarop gevonden worden.

Gebruik artikelnummer: 2690000020 Gebruik serienummer: 0117
Ja ! Retourzending aan u is altijd gratis inbegrepen.