Technisch support medewerker (binnendienst)

Lochem, 32 – 38 uur

Ben jij technisch onderlegd en klantgericht? Wil jij bijdragen aan de oplossing van technische vraagstukken binnen een dynamische omgeving? Wij zijn op zoek naar een Technisch Support Medewerker (Binnendienst) die onze klanten ondersteunt met deskundig advies en praktische oplossingen. In deze veelzijdige functie ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten die technische vragen hebben over onze producten en diensten. Je werkt nauw samen met collega’s van verschillende afdelingen om de best mogelijke service te bieden. Kom jij ons team versterken en meebouwen aan onze klantgerichte dienstverlening? Lees snel verder!

Wie zijn wij?

Simco-ION Nederland is onderdeel van de wereldwijde ITW-groep en actief binnen Europa. Onze organisatie heeft een rijke geschiedenis en is gespecialiseerd in producten in het beheersen van statische elektriciteit in diverse industrieën, waaronder kunststof, verpakking, converting, automotive en druk.

Werken bij Simco-ION is werken in een prettige omgeving die je stimuleert om je te ontwikkelen en bij te leren. Bij Simco-ION hanteren we korte lijnen, waardoor we intern snel kunnen schakelen, we zijn een informele, no-nonsense organisatie waar medewerkers met hart voor de zaak werken. Naast ons toegewijde werk, organiseren we jaarlijks BBQ’s, een kerstfeest en andere evenementen. Onze actieve personeelsvereniging zorgt bovendien voor leuke uitjes voor onze medewerkers en hun partners.

Wat ga je doen?

De technisch support medewerker (binnendienst) is voor Simco-ION een belangrijke schakel in het commerciële vlak tussen de agent, directe klant(en) en de verschillende afdelingen binnen Simco-ION. Je bent de spin in het web voor de technische vraagstukken van de klant en bent het technische hart van de frontoffice. Je denkt hierbij klantgericht en stelt bij het handelen de klant en het belang de organisatie centraal. De technisch support medewerker (binnendienst) voert zelfstandig alle voorkomende werkzaamheden uit waarbij de nadruk ligt op technische ondersteuning.

  • Technische en commerciële ondersteuning: Ondersteunen van binnen- en buitendienst, en bieden van commerciële ondersteuning.
  • Aanspreekpunt: Fungeren als contactpersoon voor klanten, relaties en interne afdelingen.
  • Relatiebeheer: Opbouwen en onderhouden van relaties met partners. Je verstrekt klanten en agenten actuele informatie over prijzen, levertijden en beoordeelt aanvragen op levermogelijkheden.
  • Technische vraagbaak: Ondersteunen van collega’s en klanten met technische vragen.
  • Klantafhandeling: Zelfstandig afhandelen van offertes, binnenkomende aanvragen en draagt de documentatie / informatie hiervan efficiënt over aan de klant, agent, distributeur, international key accountmanager of andere collega’s.
  • Customer service: Ondersteunen van orderverwerking en klachtenbehandeling.
  • Marketingondersteuning: Ondersteunen bij het opstellen van technische productinformatie.

Wat breng jij mee?

  • Relevante HBO opleiding of MBO+ opleiding, aangevuld met relevante werkervaring.
  • Affiniteit met techniek met kennis van elektronica als pre.
  • Goede beheersing van Nederlands, Duits en Engels, zowel in woord als geschrift.
  • Flexibel en stressbestendig met de vaardigheid om snel te schakelen tussen uiteenlopende taken.
  • Nauwkeuring en georganiseerd in zowel technische als administratieve werkzaamheden.
  • Sterke commerciële drive en gevoel voor verkoopkansen.
  • Accuraat in technische, administratieve en commerciële taken.

Wat bieden wij?

Als medewerker bij Simco-ION profiteer je van:

  • Een uitdagende functie met veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid binnen een organisatie die ruimte biedt voor eigen inbreng en initiatief.
  • Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een bruto maandsalaris tussen de € 3.000,- en € 4.000,- op basis van een fulltime dienstverband. De inschaling is afhankelijk van jouw kennis en relevante werkervaring.
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden op basis van de cao Metalektro.
  • Een werkomgeving waarin sfeer, humor en collegialiteit volop aanwezig zijn.
  • Mogelijkheid tot gedeeltelijk thuiswerken in overleg.

Solliciteer nu

Wil je deel uitmaken van ons team? Stuur dan snel je CV en een motivatiebrief en vertel ons waarom jij de perfecte kandidaat bent voor deze functie. We kijken ernaar uit om van je te horen!

Heb je vragen over de vacature? Bel gerust met Angelique (Manager Customer Service) via 0573-288335.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst.

Solliciteer via onderstaand formulier

Sollicitatie

Sleep bestanden hierheen of
Max. bestandsgrootte: 16 MB.
    Ik solliciteer naar:(Vereist)
    Iets niet geheel duidelijk? Laat het ons weten!

    Nieuwsbrief

    Abonneer u op onze nieuwsbrief voor bedrijfsnieuws, productupdates en releases.

    Newsletter

    Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    In contact komen

    Vragen over de vacatures, sollicitatieprocedure of over Simco-ION in het algemeen? Neem contact met ons op!

    Employee of Simco-ION